Regal solidari

Fundació Àmbit Regal solidari

Volem fer-vos dues propostes que esperem us moguin a l'acció generosa.

Des de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional volem proposar-vos fer un regal especial a aquelles persones que estimeu: fer-los Amics de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional; es tracta de regalar un valor intangible que impacta positivament a tres nivells: en un mateix per la generositat que suposa, en l’altre, perquè li dóna l’ oportunitat de participar en un projecte de millora del món i per aquesta última raó en el món mateix. Es tracta d’un regal de valor material molt assequible: 45€. És una quota per tot un any que aportarà a qui la rebi la possibilitat de formar part d’un projecte solidari molt especial i que vosaltres coneixeu bé. L’assistència a activitats gratuïtes així com la reducció del 50% en les activitats que no ho son.

I tu ja ets Amic de la Fundació Ecologia Emocional? I si no ho ets, no seria també un bon regal per a tu?

A l’efecte de posar-ho en quelcom material per “poder embolicar de regal” hem preparat una "Targeta regal" que us adjuntem en un arxiu.

Com fer-ho?

• Abonar la quantitat del que vulguis regalar al compte: ES44 2100 0788 68 0200245272.
  • Fent constar en el full bancari: nom de la persona a qui es fa el regal + el concepte: AF (Amic Fundació) o Activitat escollida.
  • Remetre còpia del full bancari al correu electrònic: fundacio@fundacioambit.org
  • També podeu demanar-la a secretaria fent la reserva per telèfon o per correu electrònic, o bé us la podeu imprimir vosaltres mateixos de l’arxiu que us adjuntem, en un paper bonic, personalitzant-la, embolicant-la ben bonica i ja està! Tot llest per fer un TRIPLE-REGAL!

A qui vols fer el regal?

Escull la teva opció

Les teves dades personals:

Vies de contacte:

tel.

Ets Amic de La Fundació?

Vols rebre informació de La Fundació?

Verificació:

Si us plau, omple la casella amb el codi que surt a l'imatge:

codi de verificació

Avís de protecció de dades Aquestes dades seran introduïdes en un fitxer informatitzat de la Fundació Àmbit. Les dades seran utilitzades només per facilitar la gestió de la Fundació, no seran cedides a tercers i seran custodiades seguint els protocols establerts a la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (15/1999 de 13 de desembre)