Aula de Vida

Taller matinal: El Racó de les paraules perdudes.

"Tot el que es diu i tot el que no es diu té un impacte en nosaltres mateixos, en els altres i en el món.” Ecologia Emocional. Soler & Conangla. 2002.

Pararem atenció no pas en aquelles paraules que es diuen sinó en aquelles paraules que es callen. On queden aquestes paraules, es dilueixen amb el temps o en l’èter, o es queden dins nostre en el racó de les paraules perdudes o oblidades o recordades però mai dites?

Som éssers lingüístics, ens fem amb la paraula i quan no podem posar paraules, que ens queda? Quines paraules utilitzem per fer el nostre relat, de la nostra vida, de qui som? I quina part de nosaltres conforma aquesta paraula perduda, no verbalitzada? Quin impacte té aquesta paraula perduda en el nostre jo i en les nostres relacions?

És important reflexionar sobre aquelles converses internes que ens conformen i que d’alguna forma no donem sortida, les tanquem en una gàbia i llancem la clau. De vegades per no trobar el mot just, de vegades per no voler mostrar-nos, de vegades per la por que no ens estimin...

Descarrega tota la informació
Inscriu-te al taller

Octubre 28 Dissabte

Isabel Cordón
    09:00h 13:30h
    Amics Fundació 20€. Altres 40€.

• ÀMBIT- Rocafort