Conferència

Taller de presentació: Gimnàs d'Ecologia Emocional

El Gimnàs d’Ecologia Emocional és una tasca de creixement personal, una eina poderosa d’auto coneixement, descobriment i autoafirmació. Un treball individual fet en grup en un espai protegit i de gran respecte on ningú jutja ni critica i on la premissa bàsica és ser un mateix.

Per mitjà de l’entrenament psico-eco-afectiu reforcem els recursos personals i ens preparem per a ser els millors de nosaltres mateixos.

El Gimnàs d’Ecologia Emocional és un espai que afavoreix la reflexió personal alhora que es comparteixen experiències de vida, projectes, dubtes on es fa una tasca de construcció d’un mateix a través de l’entrenament emocional.

El treball està basat en la metodologia pròpia de l’Ecologia Emocional, la definició de la qual inclou gestionar les emocions de manera que l’energia que generen serveixi per millorar-nos com a persones, augmentar la qualitat de les nostres relacions i respectar i cuidar el nostre món.

• Tonifiques a diari el teu cor?
  • Flexibilitzes la teva ment?
  • Camines emocionalment en companyia d’altres persones?
  • Reforces la teva musculatura emocional?
  • Quin nivell de pes pots aixecar sense fer-te mal?

T’apuntes al repte? Vols ser el millor de tu mateix?

INSCRIPCIÓ: Accedeix aquí o bé per correu electrònic a fundacio@fundacioambit.org , o per telèfon al 647742140 (de 16:30 a 20:30 de Dll a Dv).

Setembre 7 Dijous