Casa de la Paraula

Presentació del curs: Conferència Inaugural

Un artesà treballa amb paciència, amb creativitat, es dona temps, fa única cadascuna de les peces, té cura dels detalls, hi posa amor, temps i dedicació. Som artesans de la nostra vida? Aquesta vida única, aquest temps del viure que tenim el goig de gaudir es mereix aquest treball d’artesania.

Us donem la més càlida benvinguda a totes les persones que us apropeu o ja formeu part de Fundació ÀMBIT ECOLOGIA EMOCIONAL. Som una entitat referent a Catalunya en el camp del Creixement Personal i la Gestió Emocional i volem compartir amb tots vosaltres, persones i d’altres entitats, tot allò que hem après en aquest trajecte. Gràcies per confiar en les nostres propostes. Ens mou la voluntat de servir al bé comú i a la millora del nostre món.

El lema d’aquest curs 2017-2018 és: ARTESANS DE L’AUTOCONEIXEMENT

Moltes novetats! Presentem la nova modalitat de creixement personal: El gimnàs d’Ecologia Emocional. Continuen les conferències sota el paraigües de “La Casa de la Paraula”. I us proposem Viu l’experiència: dos itineraris de formació (“Aventura’t” i “Arrisca’t”) liderats pel nou Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal, amb deu eines creatives per l’autoconeixement que us permetrà elaborar un mapa de treball personalitzat. I més propostes en l’apartat Aula de Vida.

De tot plegat i més us en donarem molts més detalls el dia de l'INICI DE CURS, dissabte, 30 de setembre de 2017, a les 18 h a la seu d'Àmbit-Rocafort. Hi esteu convidats els Amics i Amigues de la Fundació, així com totes les persones a les que vulgueu convidar a venir. Ens il·lusiona molt retrobar-vos a tots i totes!

Descarrega tota la informació
Inscriu-te a la conferència

Setembre 30 Dissabte

Informació d'aquesta activitat:

Si necessites més informació o tens qualsevol dubte, fes-nos-la arribar!

• Responsable:
    Mercè Conangla