Taller matinal

Taller matinal confia en tu i aprèn a superar els teus límits

El taller Confia en tu i aprèn a superar els teus límits, està dissenyat per a aquelles persones que vulguin donar-se un espai per explorar el seu interior i augmentar la confiança en si mateixes aprenent a prendre consciencia de les seves creences limitants.

“La força no prové de la capacitatfísica sinó d’una voluntat indomable.”Mahatma Gandhi

El taller Confia en tu i aprèn a superar els teus límits, està dissenyat per a aquelles persones que vulguin donar-se un espai per explorar el seu interior i augmentar laconfiança en si mateixes aprenent a prendre consciencia de les seves creences limitants per substituir-les per unes més possibilitadores i que els hi permetin ampliar el seu espaiinterior i exterior.Durant aquest taller prendrem consciencia del impacte dels nostres pensaments alnostre cos i a les nostres conductes fent una reflexió plegats per adonar-nos en quinpunt ens trobem cadascú de nosaltres.

Quins son els teus límits? Els coneixes? Que t’impedeix aconseguir el que et proposes? Confies en tu?

OBJECTIUS:

• Aconseguir una mirada positiva
  • Conèixer quines són els propis límits i creences limitants
  • Prendre consciència del propi potencial personal
  • Dissenyar un pla d’acció per aconseguir objectius

CONTINGUT:

• Quins límits tenim?
  • Que és essencial per a nosaltres?
  • Situacions Adverses i Possibilitat
  • La confiança
  • Dissenys de pla d’acció

METODOLOGIA:

Metodologia vivencial i participativa, potenciant l’auto observació i la presa deconsciència i l’autoconeixement. Dinàmiques en en grup i individuals. Conceptes,metàfores i tècniques de PNL i Ecologia emocional.

Inscripcio prèvia aquí

Juny 1 Dissabte

Eva Rodellas
    09:30h 13:30h