Taller Matinal

Taller matinal - Diàleg de veus: integració equilibrada dels diferents “jo”

El Diàleg de Veus és el mètode bàsic per contactar, aprendre i treballar amb l’equip interior que forma part de cadascú de nosaltres. La Psicologia de les “Veus” proporciona una explicació clara de com aquestes actuen en la teva vida i com t’impedeixen assolir tot el teu potencial.

this web page Podem decidir viure ancorats permanentment en el patiment emocional i fins i tot físic, o pel contrari, anar alliberant-nos i deixar anar tot allò que no ens permet avançar, per viure en plenitud i en pau. Només ho podrem aconseguir si ens connectem a l'Amor i a la Gratitud. Epictet (filòsof grec, any 55 dc)

INSCRIPCIÓ:

Accedeix aquí o bé per telèfon al 647742140.

Diàleg de Veus: tu no ets una sola veu o personalitat, sinó ets un conjunt de moltes veus i personalitats diferents.

Podem descobrir com les Veus determinen la manera de veure el món, controlen el nostre comportament i limiten les nostres eleccions. La majoria de nosaltres ens perdem una part de la vida. Aprenguem a ser més que qualsevol de les nostres Veus.

Relació: les nostres relacions són controlades per les nostres Veus.

L'enfocament de la relació dels creadors del mètode (Hal i Sidra Stone), proporciona una visió de la relació fàcil d'entendre. Conegueu com les dificultats de les vostres relacions poden ser la font d’un canvi creatiu, d’un major control sobre la vostra vida i del vostre comportament, i una font d’alegria.

“No es lo que decimos a nuestra pareja lo que realmente importa,sino quién en nuestro interior lo está diciendo”
Hal y Sidra Stone, (Partnering: a new kind of relationship).

OBJECTIUS:

• Descobrir l’equip de Veus interior que determina les nostres eleccions i com interactuem amb el món.
  • Desenvolupar el nostre capità/ana interior o Ego Conscient.
  • Experimentar el concepte de Veus rebutjades o ombres i adonar-nos que també formen part del nostre equip interior.

CONTINGUT:

• Veus:
    • definició
    • origen i funció
    • creença i coherència
  • El capità/ana interior o Ego Conscient
  • Veus rebutjades o ombres

METODOLOGIA:

La metodologia emprada es basarà en explicar de forma cooperativa els conceptes clau de Diàleg de Veus, combinat amb exercicis individuals i de grup que ens ajudin a descobrir, experimentar vivencialment allò que s’ha explicat.

Més informació sobre Diàleg de Veus: www.institutoatman.com

Desembre 15 Dissabte

Salvador Vivas i Mónica Jal
    9:30h 13:30h
    Amics Fundació: gratuït / Altres 40€.

• ÀMBIT - Sant Andreu

adultsearch.com