Taller matinal

Taller matinal: el busseig emocional

En aquest taller us convidem a bussejar pel vostre iceberg emocional per descobrir més de vosaltres mateixos, els valors que us han acompanyat en el vostre camí i que us han portat on sou ara, alhora que descobrim altres que definiran el rumb del nostre futur

Farem una activitat d‘autoconeixement i descoberta i jugarem entre nosaltres al joc de les percepcions. Tot això ens permetrà bussejar en el nostre interior per tornar a la superfície amb una major àrea de coneixement personal.

Existeix com a mínim un racó de l’univers que de ben segur pots millorar, i ets tu mateix. Aldous Huxley

No sempre pots controlar el que passa al teu exterior, però sempre pots controlar el que passa al teu interior. Wayne Dyer

OBJECTIUS:

• Descobrir més de mi mateix, Qui sóc? On vaig?
  • Bussejar agafant el llapis del nostre iceberg
  • Descobrir el passat, present i futur personal
  • Fer el Pla de ruta per seguir avançant

CONTINGUTS:

• Practicar amb una eina d’autoconeixement: els personatges de ficció
  • La història que expliquen els nostres models de ficció
  • Quins són els Valors de vida: els Pilars d’actuació
  • Observar l’àrea mes fosca en el busseig fa aflorar emocions
  • Dissenyar el nostre pla de ruta

METODOLOGIA:

Reflexiva, participativa i pràctica. Durant el taller realitzarem exercicis, treballarem amb el dibuix, l’escolta i les escultures humanes, eines que considerem valuoses per aconseguir els objectius proposats.

INSCRIPCIÓ:

Per telèfon al 647742140 o aquí

Descarrega't tota la informació

març 23 Dissabte

Mª José Torrent
    9:30h 13:30h
    Amics Fundació: gratuïta. / Altres 40€.

• ÀMBIT – Sant Andreu