Conferència

Receptes per millorar el món

Les lleis no canvien a les persones sinó que són les persones les que poden canviar les lleis.

Per aixó si volem millorar la societat hem de començar per una millora personal i aleshores será possible que l'ètica del comportament personal generi una millor escala de valors socials.
En aquesta conferencia l’autor de llibres tan coneguts com “L’art d’enamorar” i “Amor al segon intent” ens aportarà la seva visió al respecte.

Reserva la teva plaça aquí o truca al 647742140.

Octubre 20 Dissabte