Conferència

Per què perdonar?

El perdó és una qualitat intrínseca a la condició humana, un valor que ens mou a una acció reparadora i indispensable per a construir ponts entre les persones, entre els col·lectius, i també, ha de ser un camí constant cap a un mateix.

http://jornalcandeia.com.br El perdó és una aposta ètica; és una aposta per la regeneració de qui ha faltat o fallat; és una aposta per la possibilitat de transformació i de conversió al bé d'aquell que ha comès el mal. Doncs l'ésser humà, no és immutable: pot evolucionar cap al millor o cap el pitjor.
Edgar Morin

Què entenem per perdó? Quin sentit i quins límits te el perdó? Tot és perdonable o hi ha coses imperdonables? I després del perdó on queda el dolor? Es pot perdonar una mica només? Què passa amb el perdó cap a nosaltres mateixos? Hi ha un perdó col·lectiu? Cal que ens hagin ofès per perdonar? El perdó i la venjança dos elements que poden semblar reparadors però només un d’ells ens porta cap al camí del benestar personal.

Diversos filòsofs des dels clàssics fins als contemporanis han treballat el tema del perdó amb mirades diferents. També farem un “tràveling” per algunes d’elles per contraposar-les a la nostra i qui sap si descobrir noves oportunitats.

Ens agradarà de parlar-ne amb tots vosaltres. Us esperem!

Descarrega't tota la informació!

CONFIRMA LA TEVA ASSISTÈNCIA  aquí o bé per telèfon a 647742140.

Segueix-nos a Twitter

Troba'ns a Facebook