Meeting

El meeting de la transformació personal

EL MEETING DE LA TRANSFORMACIÓ PERSONAL vol oferir un tast de diferents eines i propostes de Creixement Personal de la mà d’experts professionals de l’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal.

Quatre propostes de tallers dels quals en podràs triar dos:

AULA 1: 09,30-11,00h.              EL DESIG QUE M’HABITA

Responsable:                            Laura Esquinas. Psicòloga i terapeuta

Identifico i reconec els meus desitjos? Com són? Neixen d’una pulsió? Estan connectats amb les meves motivacions? A través d’una dinàmica vivencial prendrem consciència de quin significat tenen a la nostra vida i com els gestionem.

AULA 2: 9,30-11,00h.                PROJECCIONS RELACIONALS

Responsable:                            Núria Calàvia. Mestra d’infantil i primària i psicòloga

Us convidem a prendre consciència de manera senzilla d’allò que projectem a l’hora de relacionar-nos com a emissors i com a receptors durant la interacció amb una altra persona. Si aprofundim, podrem recuperar la responsabilitat de com ens relacionem.

AULA 1: 11,30-13,00h.              COLLAGE & VISUALITZACIÓ CREATIVA

Responsable:                            Bet Masallera. Pedagoga i personal Coach

Us convidem a viure un taller on la creativitat, la visualització i tu, en sereu els protagonistes. La visualització creativa ens aproxima a les nostres metes i reptes personals i a la motivació, connectant-nos amb la nostra ment inconscient.

AULA 2: 11,30-13,00h.              MÚSICA I EMOCIONS

Responsable:                            Cris Ruiz. Biopolis Trainer i Experta en Lideratge i Comunicació

Us convidem a viure un taller de descobriment i aprenentatge de les nostres emocions a través de la música. Aquesta experiència fomenta l’escolta i aposta pels múltiples beneficis de la música com a eina d’autoconeixement.

CAL FER INSCRIPCIÓ PRÈVIA per telèfon o en aquest link

Gener 26 Dissabte

Informació d'aquesta activitat:

Si necessites més informació o tens qualsevol dubte, fes-nos-la arribar!

09.00h 13.00h
    Amics Fundació: gratuït / Altres 20€ cada taller