Torn de paraula

Torn de paraula: conversant amb Jaume Soler

TORN DE PARAULA vol oferir una mirada compromesa al que succeeix al nostre món. Un espai de reflexió, debat i moviment cap a l’acció responsable i humanitzadora. Espai en el que el ponent exposa un tema durant 20 minuts i a continuació s’estableix un diàleg amb els assistents.

L’espera: Una pàgina en blanc per omplir

Tot un món de possibilitats es despleguen durant l’espera. Què hi escrivim en aquesta pàgina en blanc?

En el món del S.XXI

• Ens costa esperar?
  • Què esperem encara?
  • Com vivim l’espera?
  • Quan és l’espera inevitable?
  • Quines emocions es vinculen amb l’espera?

http://lightsandparts.com Descarrega't tota la informació!

Confirma la te va assitència aquí o bé per telèfon a 647742140.

Tweets por @fundacioambit

Desembre 12 Dimecres