Conferència Inaugural

Presentació de Curs - Conferència Inaugural

Us proposem reflexionar per a què fem el que fem i per a què deixem de fer el que deixem de fer. Volem repensar-nos millors, més bons i més savis, perquè només així, en millorar-nos, podrem millorar el nostre món.

El futur neix del nostre present. I això vol dir que la primera dificultat a l’hora de pensar el futur és la dificultat de pensar el present. - Edgar Morin

El lema d’aquest curs 2018-2019 és: REPENSAR-NOS PER REPENSAR EL MÓN

De tot plegat i més us en donarem molts més detalls el dia de l'INICI DE CURS, divendres, 28 de setembre de 2018, a les 18 h a la seu d'Àmbit-Rocafort. Hi esteu convidats els Amics i Amigues de la Fundació, així com totes les persones a les que vulgueu convidar a venir. Ens il·lusiona molt retrobar-vos a tots i totes!

- PRESENTACIÓ de la nova PROGRAMACIÓ
- CONFERÈNCIA INAUGURAL: “Repensar-nos per repensar el món”
- CONFERENCIANT: Maria Mercè Conangla, Presidenta de Fundació ÀMBIT ECOLOGIA EMOCIONAL,

Podem viure tota la vida sense revisar qui som i com ens veiem a nosaltres mateixos. Podem elaborar relats d’autoengany a fi d’evitar patir. Si volem un món millor ens hem de repensar millor i obrar en conseqüència reconeixent la veritat de qui som i la potencialitat de qui podem assolir ser.

INSCRIPCIONS aquí

Setembre 28 Divendres