Taller matinal

Taller matinal: artteràpia, un temps de creació i d'encontre

En els tallers d’artteràpia es possibiliten les condicions per treballar amb les capacitats creadores que posen a les persones participants en disposició per començar a construir la seva obra, la seva realitat, a partir del que li és propi.

SHOSHOU’KI (Aquell que reverdeix permanentment)

En Artteràpia es posen en joc els desitjos, els anhels, les inquietuds, els conflictes, els potencials, enconstant transformació i evolució.
Així mateix, amb l’ajuda dels llenguatges artístics i de les limitacions imposades pels materialsemprats, durant el procés creatiu s’enderroquen les barreres repressives i es fa possible transitar peraquelles zones profundes, nuclears, difícils d'habitar des de la consciència.
En el diàleg amb la producció artística esdevé la consciència i el coneixement que aporta el pas peraquests espais inconscients. Per això l’Artteràpia és una respectuosa via de trànsit cap a lacomprensió i el respecte d’un/a mateix/a.

OBJECTIUS:

• Propiciar la integració emocional i l’autoconeixement.
  • Afavorir el potencial creador de les persones.
  • Promoure la iniciativa, l’autonomia i la confiança en les capacitats pròpies.

CONTINGUTS:

La proposta es fonamenta en la realització d’un taller d’artteràpia en el qual experimentarem amb elmoviment corporal, la pintura, l’escultura... No cal que es tinguin coneixements previs de les tècniquesartístiques.

• El primer temps del taller és un espai per a la interioritat, per inspirar, per sentir...
  • La sessió continua amb la producció artística, a partir dels diferents materials.
  • Per finalitzar dedicarem un temps a compartir les vivències experimentades.

METODOLOGIA:

Activa, vivencial i participativa.

INSCRIPCIÓ:

Per telèfon al 647742140 o aquí

Descarrega't tota la informació

maig 18 Dissabte

Joana Febrer
    9:30 h 13:30 h
    Amics Fundació: gratuïta. / Altres 40€.

• ÀMBIT – Sant Andreu