Taller Matinal

Taller matinal - Mindful Toolbox: eines per explorar la consciència

Estar atent de manera plena ens fa ser conscients de la nostra interacció amb nosaltres mateixos i els altres: com actuem, com reaccionem, com ens sentim davant experiències vitals quotidianes.

“Al final, són tres les coses queimporten, com hem viscut, comhem estimat i com hem après adeixar anar”.Jack Kornfield

INSCRIPCIÓ:

Accedeix aquí o bé per telèfon al 647742140.

En aquest taller vivencial explorarem la consciència plena (Mindfulness) a través de diferentseines i activitats individuals, en parella i grupals, per poder observar la nostra naturalesa i el diàleg intern.

Una exploració que ens portarà a ser una mica més conscients i a adonar-nos de les nostrespercepcions, patrons mentals i expectatives.

Tot en un espai per compartir i desenvolupar formes per caminar cap allà on volem anar i aprendre agestionar des de l'amabilitat, com ens parlem i escoltem.

CONTINGUT:

• Viatge al nostre interior. Punt de partida:
    • Mirada atenta del que sentim: identificar pensaments, emocions i sensacionsfísiques.
    • Exercicis pràctics a través del Mindful ToolBox.
  • Aprendre a prendre consciència. Caminant.
    • Motxilla d'eines i mapa personal. Acceptar, integrar i transformar si es necessari.
    • Exercicis pràctics a través del Mindful ToolBox.
  • L'autoconeixement: Un viatge en espiral.
    • Fer-nos responsables de les etapes del nostre viatge interior. Visualitzar el destí en l'aquí i ara.

METODOLOGIA:

Durant la sessió es crearan situacions amb diferents activitats, individuals, en parella i grupals, perpoder observar el diàleg intern de cada un, generat per pensaments, emocions i sensacions físiques. Oferim un espai per compartir i desenvolupar formes d'alimentar allò que volem potenciar i podergestionar com ens parlem i escoltem.

Febrer 16 Dissabte

Francesc Roca, Anna Montoya i Dragan Markovic
    9:30h 13:30h
    Amics Fundació: gratuït / Altres 40€.

• ÀMBIT - Sant Andreu