Conferència

L’art i l’experiència contemplativa

L’art, avui, corre el risc de quedar-se en un producte d’una “societat de l’entreteniment”, de l’evasió, que cerca el seu consum per sortir, justament, d’un mateix. Corre el risc, tanmateix, de que el seu valor sigui proporcional a la seva espectacularitat i al del reconeixement mediàtic de l’artista.

«L’art que es veu com a art, és diferent del’art que fa veure»Maria Zambrano

Ara bé, al llarg de la nostra història l’art ha ocupat un lloc sagrat. Contemplar una obra d’art no ésmirar-la amb els ulls i comprendre-la amb la ment. L’art ens pot desvetllar l’ésser que som, enspermet deixar una empremta en aquest món de bellesa i autenticitat. Ens ajuda a traspassar lesfronteres d’allò físic per habitar el món dels intangibles.En aquesta conferència reflexionarem sobre com l’art, de com la seva pràctica i/o la sevaexperiència estètica, ens ajuda a descobrir-nos, a contemplar-nos des d’un lloc diferent, un queens demana silenci i una mirada atenta. L’art ens pot ajudar a connectar amb el nostre éssermés profund, aquell que ens fa únics i, a la vegada, tenir consciència de que som Un.. Us esperem!

CONFIRMA LA TEVA ASSISTÈNCIA  aquí o bé per telèfon a 647742140.

Febrer 9 Dissabte

Núria Molina Amate