Programa d'activitats

Programa curs 2018-2019

Us donem la més càlida benvinguda a totes les persones que us apropeu o ja formeu part de Fundació Àmbit Ecologia Emocional. Iniciem un nou curs amb una bona notícia: Aquest curs, totes les activitats del programa 2018-2019 que hem creat, són gratuïtes per a amics i amigues de la Fundació (amb excepció de la Jornada Àmbit on també hi tindran accès amb un preu especial).

Fem un pas endavant en la nostra missió de compartir recursos pel Creixement Personal i la gestió de les emocions!
En el programa del proper curs, totes les activitats seran gratuïtes per a amics i amigues de la Fundació, a excepció de les Jornades, on també podran gaudir d'un preu especial.
Volem agrair, un cop més, la seva aportació i acompanyament, sense ells el projecte de la Fundació no seria possible.
Això es farà realitat gràcies a les persones que ens regalen el seu temps i els seus recursos.
Entenem la gratuïtat com un do a preservar. Per això demanem que es faci un bon ús i que tothom es comprometi amb la seva inscripció, perquè altres persones no es quedin sense plaça.
Agraïm també als formadors, conferenciants, talleristes... i tot l'equip de la Fundació! que prepara amb cura, creativitat i amor tots aquests espais que compartirem.

Encara no ets amic/ga de la Fundació? Associa't dos anys i gaudeix d'activitats, conferències i tallers gratuïts durant tot l'any! Fes-te amic aquí

Graella d'activitats:

Octubre 18 Dijous

Presentació del llibre "Postveritats Emocionals"

Presentació

Responsable: Alexandre Amat, editor, Josep Maria Campistol, Metge nefròleg i Director General d’Hospital Clínic.
Horari: 19:00h

Editorial Amat i Casa del Llibre es complauen a convidar-vos a la presentació del llibre: Postveritats emocionals: els contes que ens expliquem a nosaltres mateixos Llegir-ne més »
Octubre 20 Dissabte

Receptes per millorar el món