Programa d'activitats

Programa curs 2018-2019

Us donem la més càlida benvinguda a totes les persones que us apropeu o ja formeu part de Fundació Àmbit Ecologia Emocional. Iniciem un nou curs amb una bona notícia: Aquest curs, totes les activitats del programa 2018-2019 que hem creat, són gratuïtes per a amics i amigues de la Fundació (amb excepció de la Jornada Àmbit on també hi tindran accès amb un preu especial).

Fem un pas endavant en la nostra missió de compartir recursos pel Creixement Personal i la gestió de les emocions!
En el programa del proper curs, totes les activitats seran gratuïtes per a amics i amigues de la Fundació, a excepció de les Jornades, on també podran gaudir d'un preu especial.
Volem agrair, un cop més, la seva aportació i acompanyament, sense ells el projecte de la Fundació no seria possible.
Això es farà realitat gràcies a les persones que ens regalen el seu temps i els seus recursos.
Entenem la gratuïtat com un do a preservar. Per això demanem que es faci un bon ús i que tothom es comprometi amb la seva inscripció, perquè altres persones no es quedin sense plaça.
Agraïm també als formadors, conferenciants, talleristes... i tot l'equip de la Fundació! que prepara amb cura, creativitat i amor tots aquests espais que compartirem.

Encara no ets amic/ga de la Fundació? Associa't dos anys i gaudeix d'activitats, conferències i tallers gratuïts durant tot l'any! Fes-te amic aquí

Graella d'activitats:

Desembre 12 Dimecres

Torn de paraula: conversant amb Jaume Soler

Torn de paraula

Responsable: Jaume Soler
Horari: 18:30h 20:00h

TORN DE PARAULA vol oferir una mirada compromesa al que succeeix al nostre món. Un espai de reflexió, debat i moviment cap a l’acció responsable i humanitzadora. Espai en el que el ponent exposa un tema durant 20 minuts i a continuació s’estableix un diàleg amb els assistents. Llegir-ne més »
Desembre 15 Dissabte

Taller matinal - Diàleg de veus: integració equilibrada dels diferents “jo”

Responsable: Salvador Vivas i Mónica Jal
Horari: 9:30h 13:30h