Programa d'activitats

Programa curs 2018-2019

Us donem la més càlida benvinguda a totes les persones que us apropeu o ja formeu part de Fundació Àmbit Ecologia Emocional. Iniciem un nou curs amb una bona notícia: Aquest curs, totes les activitats del programa 2018-2019 que hem creat, són gratuïtes per a amics i amigues de la Fundació (amb excepció de la Jornada Àmbit on també hi tindran accès amb un preu especial).

Fem un pas endavant en la nostra missió de compartir recursos pel Creixement Personal i la gestió de les emocions!
En el programa del proper curs, totes les activitats seran gratuïtes per a amics i amigues de la Fundació, a excepció de les Jornades, on també podran gaudir d'un preu especial.
Volem agrair, un cop més, la seva aportació i acompanyament, sense ells el projecte de la Fundació no seria possible.
Això es farà realitat gràcies a les persones que ens regalen el seu temps i els seus recursos.
Entenem la gratuïtat com un do a preservar. Per això demanem que es faci un bon ús i que tothom es comprometi amb la seva inscripció, perquè altres persones no es quedin sense plaça.
Agraïm també als formadors, conferenciants, talleristes... i tot l'equip de la Fundació! que prepara amb cura, creativitat i amor tots aquests espais que compartirem.

Encara no ets amic/ga de la Fundació? Associa't dos anys i gaudeix d'activitats, conferències i tallers gratuïts durant tot l'any! Fes-te amic aquí

Graella d'activitats:

Febrer 16 Dissabte

Taller matinal per a adolescents i joves - El meu món interior

Taller Matinal

Horari: 10:00h 11:30h

El primer taller del Training d’Ecologia Emocional per adolescents i joves s’inicia amb el desig d’acompanyar-te a obrir una finestra al món de l’autoconeixement fent un viatge cap al teu món interior. Llegir-ne més »
Febrer 16 Dissabte

Taller matinal - Mindful Toolbox: eines per explorar la consciència

Taller Matinal

Responsable: Francesc Roca, Anna Montoya i Dragan Markovic
Horari: 9:30h 13:30h

Estar atent de manera plena ens fa ser conscients de la nostra interacció amb nosaltres mateixos i els altres: com actuem, com reaccionem, com ens sentim davant experiències vitals quotidianes. Llegir-ne més »
Febrer 27 Dimecres

(27/02) Torn de paraula: conversant amb Àngels Ferrao (viatge a la infantesa)

Torn de paraula

Responsable: Angels Ferrao
Horari: 18:30h 20:00h

TORN DE PARAULA vol oferir una mirada compromesa al que succeeix al nostre món. Un espai de reflexió, debat i moviment cap a l’acció responsable i humanitzadora. Espai en el que el ponent exposa un tema durant 20 minuts i a continuació s’estableix un diàleg amb els assistents. Llegir-ne més »
Març 8 Divendres

Taller de tarda per a adolescents i joves - Moviment i emocions

Taller de tarda

Horari: 18:00h 19:30h

El segon taller del Training d’Ecologia Emocional per adolescents i joves s’inicia amb el desig d’acompanyar-te a obrir una finestra al món de l’autoconeixement fent un viatge emocional a través del cos. Llegir-ne més »
Març 23 Dissabte

Conferència: Perquè no vius el moment present?

Conferència

Responsable: Carlos Ocho
Horari: 18:00h 19:30h

Tenim clar que viure el moment present és quelcom essencial per la nostra pau interior. Ens ajuda a deixar de viure en la pre-ocupació o coses futures que mai arriben a succeir. Llegir-ne més »