X Jornades

X Jornades d'Àmbit Ecologia Emocional: Sexe, Amor i Relacions

En aquestes Jornades us proposem un viatge de descoberta d’aquest ecosistema format per tres gran planetes: SEXE, AMOR i RELACIONS. No és possible posar l’amor tancat entre parets.

No és possible posar l’amor tancat entre parets

Perquè al final del nostre camí, brollaran de dins el nostre cor, tots aquells noms que justificaran el nostre pas pel món: el de totes aquelles persones a qui hem estimat en llibertat, amb compromís i responsabilitat. Ara bé, l’Amor pren moltes formes i volem explorar-les, compartir experiències i aprendre plegats.

En aquestes Jornades us proposem un viatge de descoberta d’aquest ecosistema format per tres gran planetes: Sexe, Amor i Relacions.

El viatge és totalment individual i cada persona tria per on comença el seu periple. Tots tres territoris emocionals estan profundament entrelligats. Tot i així, cada persona viu les relacions, el sexe o la construcció de l’amor, des d’un espai singular i intransferible.

Ben acompanyats d’experts en aquestes qüestions, ens endinsarem en l’apassionant món de la dimensió sexual de les persones, i de com dialoga i s’integra aquesta vessant en el marc de les relacions amoroses que construïm en el curs de la nostra existència.

Tot l’equip de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional ha preparat amb molta cura i amor aquestes Jornades. Esperem que us animeu a formar-ne part, a fer aportacions, a participar-hi. Us agraïm de tot cor la confiança. Us hi esperem!

Inscripcions:

• A través d'aquest enllaç
  • Per correu: jornadesambit@fundacioambit.org
  • Per telèfon a: 647 742 140 (D’11-14h i de 15.30-20.30h de dll. a dv.)

Descarrega el programa complet

Butlletí