Taller matinal

Taller matinal: Aventura't!

Atreveix-te a explorar els tresors del teu món interior i Descobreix el viatge de la teva vida.

Som exploradors i aventurers en aquesta vida que tenim el privilegi de viure. És el nostre viatge, i les emocions i els sentiments són els nostres paisatges de l'ànima. Viure, viatjar, explorar i desprendre's són verbs, i el verb és acció. Una vida pensada no serveix de res. Si no és compartida i si les idees no es plasmen en experiències reals, és vida no viscuda."  - Soler & Conangla

"El viatge més llarg és el viatge a l'interior d'un mateix" - Dag Hammarskjöld

T’agrada viatjar? Ets una persona aventurera? Quin tresor busques?Tot viatge és una aventura apassionant, una oportunitat de recerca, per crèixer, aprendre i re-descobrir qui som en cada petjada. Petits o grans, somiats, reals o imaginaris, acompanyats o en solitari, ens permeten des-connectar, explorar altres límits de la nostra existència, escapar-nos de la nostra realitat i retrobar-nos a nosaltres mateixos.En aquest taller tindràs l'oportunitat d'explorar en el més profund del teu cor i aventurar-te a descobrir els tresors que s'amaguen en un dels més bells i apassionants viatges, la teva pròpia vida.

T'atreveixes a somiar i viure la teva propera aventura?

OBJECTIUS:

• Elaborar un mapa vital dels territoris explorats, energia amb la que viatgem, climes emocionals que hem descobert i companys de viatge que ens han inspirat.·
  • Descobrir els tresors amagats dels viatges del passat i present, reflexionant sobre possibles obstacles, dracs, riscos, deserts, pèrdues i alhora reptes, fortaleses i oportunitats de creixement personal futur.
  • Imaginar i dissenyar el viatge de la teva propera aventura vital i crear el full de ruta per passar a l'acció.

CONTINGUT:

• Territoris interns i externs, energia, clima emocional i vincles afectius.
  • Escàner emocional i Eix Pensament-Emoció-Acció.
  • Zona d'exploració vs zona de confort.
  • Desert emocional, dracs, reptes i oportunitats de creixement personal.
  • Cartografia vital, recerca del propi centre i Projecte de vida.

METODOLOGIA:

• Taller vivencial d’Auto-coneixement que permet descobrir i reflexionar sobre l’essència d’un mateix i sobre el sentit de la pròpia existència, a partir de l'experiència vital i de les nostres emocions, pensaments i conductes.
  • Exposició dels continguts a través de material audiovisual i proposta de dinàmiques i exercicis pràctics, mitjançant l'ús d'eines i estratègies que potencien el Creixement Personal, afavoreixen la presa de consciència de les nostres competències emocionals i possibiliten passar a l’acció de forma creativa i constructiva.

Us hi esperem!

INSCRIPCIÓ:

Accedeix aqui o bé per correu electrònic a fundacio@fundacioambit.org , o per telèfon al 647742140 (de 16:30 a 20:30 de Dll a Dv).

Març 25 Dissabte

Sandra Mateu
    09:30h 13:30h
    Amics Fundació: 15€ / Altres 30€.