Conferència

Conferència: El valor de la vida. Més enllà de la biologia: la biografia.

Conferència a càrrec de Begoña Román: El valor de la vida. Més enllà de la biologia, la biografia.

"Cal explicar la vida i què fem amb ella"
-  Begoña Román

La vida humana és específicament diferent de la mera vida biològica; és a més una vida social, simbòlica, històrica. Ser autor més que actor de la pròpia vida però, no és només una decisió personal, cal a més el reconeixement i l'acolliment dels altres. La vida humana no és bona a la intempèrie.

INSCRIPCIÓ:

Accedeix aquí o bé per correu electrònic a fundacio@fundacioambit.org , o per telèfon al 647742140 (de 16:30 a 20:30 de Dll a Dv).

Maig 13 Dissabte