Conferència

Conferència: El rebost, el jardí i el pati de la paraula

En la casa de la paraula hem de saber què hi guardem al rebost. Hem de revisar el què hi dorm automàticament emmagatzemat i a disposició de la nostra consciència.

No podem oblidar-nos de sortir al jardí per complementar amb aromes, colors, textures i frescor la cuina de la paraula i saber identificar quan les males herbes se’ns colen al cistell i ens poden amarguejar l’àpat amb risc de males digestions.

Si tenim cura d’aquestes qüestions podrem compartir constructivament al pati de la paraula.  Gaudir de relacions saludables, autèntiques i enriquidores.

Descarrega tota la informació!

INSCRIPCIÓ:

Accedeix aquí o bé per correu electrònic a fundacio@fundacioambit.org , o per telèfon al 647742140 (de 16:30 a 20:30 de Dll a Dv).

Juny 17 Dissabte

Dra. Rosa Casafont