Conferència

Conferència: La piràmide de prioritats.

De la mà de Carlos Ocho, proposem descobrir-nos una mica més gràcies a la piràmide de prioritats.

Actualment disposem de moltes eines per saber qui som, què volem a la nostra vida, cap a on volem anar, què ens agrada realment, etc... Però normalment la realitat té poc a veure amb el que pensem d’ella, o de la nostra pròpia vida.

De la mà de Carlos Ocho, en aquesta conferència descobrirem i aprendrem una mica més de nosaltres mateixos, i amb l'ajuda d'aquesta petita eina nova, poder donar més passos cap al nostre interior i prendre decisions més coherents.

INSCRIPCIÓ:

Accedeix aqui bé per correu electrònic a fundacio@fundacioambit.org, o per telèfon al 647742140 (de 16:30 a 20:30 de Dll a Dv).

Març 10 Divendres