Conferència

Influències - Escrits que m'han canviat la vida.

Jaume Soler i Lleonart, president honorari de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional, ens convida a conèixer aquells escrits que li han canviat la vida, aquells que reconeix com a Influències.

Joan Vinyoli dedicant unes paraules a Miquel Martí i Pol li comentava :

- Què rics que som no tenint res ! Tu parles amb l’hoste insòlit. Jo què hi faig aquí? Cabdello mots: quin fil més llarg la vida!

Ah, la vida! Tant se n’ha dit! però jo tinc ben clar a aquestes alçades del “partit” que aquest substantiu no té sentit si no va acompanyat del verb “viure”. La pregunta -Què és la vida?- m’acompanya des de fa d’anys. Encara m’admira el fet que jo “visc” amb tot el que suposa de misteri i responsabilitat. Vull compartir amb tots vosaltres alguns dels escrits que en un moment donat han suposat per a mi una inflexió i que reconec com INFLUÈNCIES.

Ens en parlarà el president honorari de la Fundacioó Àmbit Ecologia Emocional, Jaume Soler.

Us hi esperem!

INSCRIPCIÓ:

Accedeix aqui o bé per correu electrònic a fundacio@fundacioambit.org, o per telèfon al 647742140 (de 16:30 a 20:30 de Dll a Dv).

Març 18 Dissabte