Programa d'activitats

Programa curs 2016-2017

Us donem la més càlida benvinguda a totes les persones que us apropeu o ja formeu part de Fundació ÀMBIT ECOLOGIA EMOCIONAL. Iniciem un nou curs després de la magnífica celebració dels nostres primers 20 ANYS CREIXENT PLEGATS amb energies renovades i connectats al sentit. Us esperen novetats i les volem compartir amb vosaltres.

UNA PERSONA “CAPA” NO S’IMPROVISA

Descarrega't el programa complet!

La nostra vida és un viatge cap a la nostra llar interior, un recinte ple de “cases” interessants on hi habita el millor de nosaltres mateixos. Aquest curs us proposem visitar-la i conèixer millor tres de les seves estances:

La casa del creixement personal: Ofereix un entorn de treball individual i en petit grup on hom actualitza el coneixe- ment de si mateix, fa mapa de vida i connecta amb el desig de millora passant a l’acció. Us proposem fer “gimnàstica emocional” quinzenalment. Ho fem des d’un model propi de la Fundació: la no implicació.

La casa de les emocions: Podreu conèixer millor les espècies emocionals que ens habiten, els hi donarem atenció i espai perquè s’expressin i ens expliquin com estem gestionant la nostra vida. Acollirem les que ens generen patiment escoltant molt bé el missatge que ens porten i ens connectarem a la gamma emocional més clara i saludable.

La casa de la paraula: Aquesta és la Casa on les paraules volen, creixen, expliquen, interroguen, consolen... És la Casa on emoció i paraula s’enfilen per cercar la màxima coherència. És l’espai on treballarem amb el llenguatge responsable i aprendrem a fer ponts de trobada entre les persones, a gestionar els nostres significats, a actualitzar el nostre diccionari emocional i a treballar per la cultura de la pau.

Graella d'activitats:

Grups de Creixement Personal 2016-2017

Responsable: Àngels Ferrao
Horari:

Oberta la inscripció:
Curs 2016 - 2017

Si aprens a confiar en tu mateix/a sempre estaràs a casa

• Una sessió quinzenal de 2 h de durada
  • Àmbit-Rocafort (BCN): D'octubre a juny. Grups anuals i trimestrals
  • Places molt limitades (màxim 12 persones per grup)
Llegir-ne més »
Març 31 Divendres

Expedició a la serenitat i el benestar - Els ritmes secrets de la vida

Cicle

Responsable: Jaume Soler
Horari: 18:00 h 20:30h

Cicle de 8 sessions pràctiques i vivencials de dues hores i mitja, un cop al mes. De novembre a juny Llegir-ne més »
Abril 7-8 Div i Diss
En aquestes Jornades us proposem un viatge de descoberta d’aquest ecosistema format per tres gran planetes: SEXE, AMOR i RELACIONS. No és possible posar l’amor tancat entre parets. Llegir-ne més »
Abril 27 Dijous

Club de lectura quinzenal - Atrapats per la paraula

Club de lectura

Responsable: Cesca Cintas
Horari: 19:00 h 21:00h

Club de Lectura quincenal: CORAZÓN QUE SIENTE, OJOS QUE VEN. Jaume Soler i Maria Mercè Conangla. Este libro quiere ser un libro despertador, una voz de alerta para que no permanezcamos dormidos y exprimamos al máximo las oportunidades que nos brinda la vida. ¿Quieres esperar a que sea demasiado tarde para comenzar a disfrutarla? Llegir-ne més »
Abril 24 Dilluns

Cada emoció un món - Soledat

Cicle

Responsable: Àngels Ferrao Pautas
Horari: 18:00h 20:00h

A través de les emocions, sovint, percebem l’exterior amb independència de com sigui aquest, el percebem en funció de com som nosaltres, per això les emocions ens donen informació valuosa sobre nosaltres mateixos. Llegir-ne més »
Maig 6 Dissabte

Taller matinal: del perdó a la gratitud. Reconciliació amb un mateix i amb els altres

Taller Matinal

Responsable: Anna Cruspinera i Ana Sáez
Horari: 9:30h 13:30h

La història personal de cadascú pot estar plena de paraules no dites, experiències viscudes o temes pendents per tancar que a voltes poden deixar petjades doloroses en nosaltres. Llegir-ne més »
Maig 12 Divendres

Obrim les portes al Benestar i al Creixement Personal

Responsable: Àngels Ferrao i Escola de Facilitadors de G.C.P.
Horari: 18:00h 21.00h

Aquestes jornades de portes obertes van dirigides a persones amb ganes de treballar pel seu benestar i desenvolupament personal i que volen saber una mica més sobre què és i com funciona un Grup de Creixement Personal. Llegir-ne més »
Maig 13 Dissabte

Taller matinal: Emocions i Natura.

Taller matinal

Responsable: Núria Puntero, Nicolau Sagrera i Anna Selva
Horari: 9:30h 14:30h

Una passejada a peu envoltats de natura al Parc de Collserola on podrem descobrir i gaudir de la màgia de meravellosos indrets, camins suggerents, d’històries passades i presents, de mil emocions i de companys amb qui compartirem el matí. Llegir-ne més »
Maig 13 Dissabte

Conferència: El valor de la vida. Més enllà de la biologia: la biografia.

Conferència

Responsable: Begoña Román
Horari: 18:00h

Conferència a càrrec de Begoña Román: El valor de la vida. Més enllà de la biologia, la biografia. Llegir-ne més »