Programa d'activitats

Programa curs 2016-2017

Us donem la més càlida benvinguda a totes les persones que us apropeu o ja formeu part de Fundació ÀMBIT ECOLOGIA EMOCIONAL. Iniciem un nou curs després de la magnífica celebració dels nostres primers 20 ANYS CREIXENT PLEGATS amb energies renovades i connectats al sentit. Us esperen novetats i les volem compartir amb vosaltres.

UNA PERSONA “CAPA” NO S’IMPROVISA

Descarrega't el programa complet!

La nostra vida és un viatge cap a la nostra llar interior, un recinte ple de “cases” interessants on hi habita el millor de nosaltres mateixos. Aquest curs us proposem visitar-la i conèixer millor tres de les seves estances:

La casa del creixement personal: Ofereix un entorn de treball individual i en petit grup on hom actualitza el coneixe- ment de si mateix, fa mapa de vida i connecta amb el desig de millora passant a l’acció. Us proposem fer “gimnàstica emocional” quinzenalment. Ho fem des d’un model propi de la Fundació: la no implicació.

La casa de les emocions: Podreu conèixer millor les espècies emocionals que ens habiten, els hi donarem atenció i espai perquè s’expressin i ens expliquin com estem gestionant la nostra vida. Acollirem les que ens generen patiment escoltant molt bé el missatge que ens porten i ens connectarem a la gamma emocional més clara i saludable.

La casa de la paraula: Aquesta és la Casa on les paraules volen, creixen, expliquen, interroguen, consolen... És la Casa on emoció i paraula s’enfilen per cercar la màxima coherència. És l’espai on treballarem amb el llenguatge responsable i aprendrem a fer ponts de trobada entre les persones, a gestionar els nostres significats, a actualitzar el nostre diccionari emocional i a treballar per la cultura de la pau.

Graella d'activitats:

Grups de Creixement Personal 2017-2018

Responsable: Àngels Ferrao
Horari:

Oberta la inscripció:
Curs 2017 - 2018

Si aprens a confiar en tu mateix/a sempre estaràs a casa

• Una sessió quinzenal de 2 h de durada
  • Àmbit-Rocafort (BCN): D'octubre a juny. Grups anuals i trimestrals
  • Places molt limitades (màxim 12 persones per grup)
Llegir-ne més »
Juliol 4 Dimarts