La Fundació

Equip humà

El principal actiu de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional, l'equip humà.

• Fundador i president honorari:
    Jaume Soler i Lleonart

• Presidenta:
    M. Mercè Conangla Marín

• Secretària: Josefina Royo Sánchez
  • Vocals: Anna Cruspinera, Xavier Guix, Laia Soler, Alba Soler, Xavier Martínez, Ricard Alonso

Organització:

• Direcció Institut Ecologia Emocional: M. Mercè Conangla
  • Responsable Àrea Institut d’Ecologia Emocional: Isabel Cordón
  • Adjunta Àrea Pedagògica: Paula Gelpi
  • Adjunta Àrea Àmbit-Universit@rtdelviure: Anna Cruspinera
  • Responsable Grups Creixement Personal: Àngels Ferrao