Benvinguts a casa vostra!

Amb aquestes línies us obrim la porta de la Fundació ÀMBIT ECOLOGIA EMOCIONAL. Us dona la benvinguda el Fundador, Jaume Soler i la presidenta, Maria Mercè Conangla.

Jo us vull animar a somiar. El nostre món ho necessita cada cop més. No talleu les ales als vostres somnis. La nostra humanitat rau en aquesta capacitat de visualitzar formes millors de ser persones i de construir un món millor, més solidari, més just, més amorós.

L’any 1996 varem crear aquest projecte amb una idea força de Miquel Martí i Pol: “...Perquè tot està per fer i tot és possible”. Ara bé, no n’hi ha prou en pensar, desitjar o somiar coses boniques, cal passar a l’acció. Això deia Suennens: Benaurats els qui somien somnis i estan disposats a pagar el preu de fer-lo realitat! Avui aquesta Fundació compta amb vint anys de treball generós de cents de persones que estem convençudes de que si volem un molt millor, nosaltres ens hem de fer millors.

Espero amb goig la oportunitat de donar-vos la benvinguda personalment

Esteu a casa vostra, sou molt benvinguts. Volem que hi trobeu un espai protegit on trobeu eines per a créixer cadascú de la forma que us sigui pròpia.

Un HOLA ben gran! M’agrada aquesta paraula perquè un HOLA són braços oberts, ment i cor obert, i molts ganes de deixar entrar tot allò que arribi perquè pugui esdevenir. És acollida, és generar possibilitats de canvi, oportunitat, és obrir-se a l’experiència de conèixer altres mirades i formes de participar en el món. En la nova etapa d’aquesta Fundació que tant estimo, volem fer honor al camí fet fins aquí, a l’excel·lent tasca de totes les persones que ho han fet possible i continuar amb fidelitat la seva missió.

Per això us animem a conèixer-nos, a ser-ne part, a participar, a fer sinèrgies amb nosaltres. Tots formem part d’aquest gran tot que es diu humanitat. Fundació Àmbit Ecologia Emocional vol fer una aportació en la línia de la millora ètica i de qualitat emocional de persones i institucions. I això ho continuarem fent autoaplicant-nos tots aquests valors humans que volem promoure.

Posem a la teva disposició Creixement Personal i Ecologia Emocional: Perquè un món diferent i més just no pot ser construït per persones indiferents.

Jaume Soler i Lleonart, President de la Fundació ÀMBIT

Jaume Soler i Lleonart