Fes-te Amic

Per què fer-se amic de la fundació?

• Per col·laborar en la viabilitat d'un projecte socialment útil que aposta pel canvi i la millora social, a partir del treball i la millora dels nivells de benestar psicològic i de realització individual i col·lectiva.
  • Per participar activament en la dinàmica de la Fundació.
  • Per tenir preferència en la reserva de places en els grups de treball i activitats de formació.
  • Per poder participar gratuïtament en diverses activitats.
  • Per obtenir la reducció del 50% de l'aportació econòmica en les activitats del programa ÀMBIT Universit@rtdelviure.

Aportació: 45€/any

FES-TE AMIC AQUÍ

O bé omplint aquest formulari de contacte:

Formulari de contacte

Manualitats, bricolatge
Idiomes

Verificació:

Si us plau, omple la casella amb el codi que surt a l'imatge:

codi de verificació

Avís de protecció de dades

Aquestes dades seran introduïdes en un fitxer informatitzat de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional. Les dades seran utilitzades només per facilitar la gestió de la Fundació, no seran cedides a tercers i seran custodiades seguint els protocols establerts a la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (15/1999 de 13 de desembre)