Fes-te Amic

Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal

Nova convocatòria places investigador/a Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal

Projectes:
Participació en Programes o investigacions en curs:

• B-SEA (Benestar i Salut Emocional en Adolescents – fase 2)
    • Investigació “Situació del Creixement Personal a Catalunya”
    • Laboratori de la Serenitat
    • Participació en la posada en marxa de nous programes:
    • Laboratori de la Bondat
    • Laboratori de la Diversitat Funcional

Perfils Convocats:
Persones interessades en la recerca i investigació en emocions i valors, tant a nivell personal com social:

• Psicòlegs, pedagogs, mestres, educadors socials, filòsofs, professionals de la salut, Màsters o postgraduats en Ecologia Emocional i/ educació emocional o d’altres àrees del coneixement vinculades a l’acompanyament i creixement personal.
    • Documentalistes i experts en recerca bibliogràfica
    • Experts en informàtica i gestió i anàlisi de dades
    • Dissenyadors
    • Comunicadors

DEMANEM: Dedicació de voluntariat. Presencial 4 hores /mes. Trobada quinzenal els dijous de 18-20 h..Compromís mínim d’un curs: Octubre - Juny OFERIM: Un projecte amb sentit sense ànim de lucre. Generositat. Entusiasme. Oportunitat de posar en la pràctica els coneixements i passar a l’acció. Formar part d’un equip de persones que practiquen la generositat i fan una devolució social pel dons rebuts i comparteixen coneixements per millorar el món: “Perquè tot està per fer i tot és possible”.

Persones interessades: Enviar Curriculum Vitae i carta de motivació a: jaumesoler@fundacioambit.org Termini recepció candidatures fins el 30 setembre de 2018 Es farà entrevista personal amb cadascuna de les candidatures que reuneixin el perfil sol·licitat