← Tornar

Entrada publicada el 02/10/2017 per Cristina Doria

La nova programació, un viatge a l’inconscient

Comentar / Parlem de:

La nova programació, un viatge a l’inconscient, Jornada de presentació Jornada de presentació

Un viatge a l’autoconeixement és la nova proposta que fem des de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional per a aquest curs 2017-2018.

I recorrerem aquesta travessia apartir dels cursos, tallers, jornades de treball, xerrades i el Màster en EcologiaEmocional, que van adreçats a aquelles persones que desitgin aprofundir en el seucreixement personal, i que es vulguin endinsar en “el seu iceberg o subconscient”, enparaules de la Mercè Conangla, presidenta de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional,durant l’acte d’inauguració d’aquesta nova programació que va tenir lloc el 30 desetembre, a les oficines de l’organització al carrer Rocafort de Barcelona.

En aquesta jornada de presentació, a la qual han assistit prop de 60 persones, la Mercè Conangla ha aprofundit en el concepte de l’autoconeixement, i ha explicat que es tractad ’“un viatge que es pot recórrer amb l’ajuda dos itineraris formatius de la nova programació: l’Aventura’t i l’Arriscat”. “A totes aquelles persones que estiguin disposades a anar fins al final en el seu treball de creixement personal –ha afegit-, els recomanem que optin per ambdós, i que els completin”.

Ambdues propostes contemplen un seguit de cursos i altres formacions (algunes gratuïtes, com les conferències dins del marc de l’itinerari “Arrisca’t”) perquè enspuguem conèixer més i, sobretot, “perquè fem una immersió en el nostr esubconscient”, ha subratllat Mercè Conangla.

D’altra banda, s’han explicat altres propostes de formació de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional de cara a aquest nou curs:

• Els itineraris “Aventura’t i arrisca’t”, per fer una immersió en l’autoconeixement i en el subconscient.
  • L’aula de la vida, els tallers matinals que ofereixen eines per millorar la vida.
  • La Casa de la paraula (conferències gratuïtes).
  • Màster en Ecologia Emocional.
  • El curs “Acompanyament en processos de pèrdues i de final de vida”.
  • El programa Incorpor@rte.
  • Certificació en facilitació i dinàmiques de grups.
  • El campus Elearning.
  • Les ofertes formatives per portar el model de gestió de les emocions a les escoles i que van adreçades tant als infants com als professionals de la docència.
  • Pessigolles per al cor, per treballar les emocions amb els més petits.
  • El curs “Autoliderar-se per liderar”, per promoure organitzacions ètiques i emocionalment ecològiques.

Mercè Conangla, en la presentació d’aquest curs, i en el marc de la conferència que ha impartit sobre l’Autoconeixement i l’autoengany, ha afirmat que “la vida s’ha decaminar, i ens hem d’aventurar, atrevint-nos a sortir de la zona de confort. El viatge d’endinsar-se en l’autoconeixement és de molta solitud, però no solitari, recordant les paraules del poeta Miquel Martí i Pol”.

La presidenta de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional ha parlat també de l’autosabotatge: “Quan ens l’autopractiquem –ha dit- tenim culpables per a tot”. I ha afegit: “Moltes persones, quan són a prop de la realització dels seus somnis, adopten aquesta postura”.

Deixa el teu comentari: