← Tornar

Entrada publicada el 05/10/2017 per Cristina Doria

Guanyadora del concurs "La foto més emocional"

Comentar / Parlem de:

Guanyadora del concurs Guanyadora del concurs "La foto més emocional"

Mariona Descarrega i Alsina ha estat la guanyadora del concurs “La teva foto més emocional”, que ha organitzat aquest estiu la Fundació Àmbit Ecologia Emocional.

Mariona Descarrega i Alsina ha estat la persona guanyadora del concurs “La teva foto més emocional”, que ha organitzat aquest estiu la Fundació Àmbit Ecologia Emocional. El certamen tenia com a objectiu que les persones expliquessin a través d’una forma tan creativa com l’art de la fotografia, quina és l’emoció que més els ha commogut aquests mesos de vacances. I és que sovint ens resulta difícil posar nom a les sensacions que es manifesten en el nostre cos i que ens parlen de la tristesa, l’alegria, la ràbia, la por, etc. Per això, és important aprendre a conèixer-les i a identificar-les, per així gestionar-les i viure de forma més equilibrada. La fotografia pot ser una bona eina per ajudar-nos en aquest procés.

La Mariona ens ha transmès a través de la seva foto “El comiat d’estiu” tot allò que sentim quan aquest temps de desconnexió s’acaba i hem de tornar a  la nostra quotidianitat.

El jurat de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional va donar a conèixer el nom de la guanyadora en l’acte de presentació de la nova programació per a aquest 2017-2018, que va tenir lloc el 30 de setembre. La Mariona ha rebut com a premi una inscripció gratuïta a l’itinerari de formació Aventura’t (valorat en 130 euros), que consisteix en 4 tallers amb eines i recursos per a les persones que cerquen coneixe’s en profunditat i arribar al seu subconscient.

Aventura’t, juntament amb l’itinerari Arrisca’t, constitueixen dues ofertes formatives molt importants per a totes aquelles persones que desitgin avançar en el seu camí del creixement personal. Podran fer-ho de la mà de professionals de l’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal. Aquest institut investiga tot el relacionat amb aquestes àrees i, concretament, ha dissenyat un seguit d’eines i recursos innovadores per acompanyar les persones en aquest procés de transformació i perquè puguin endinsar-se de forma més efectiva en el seu inconscient.

Deixa el teu comentari: