Àrees d'acció

Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal

Dins de Fundació Àmbit Ecologia Emocional, neix l’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal, un ens sens ànim de lucre, autònom que, sota el seu aixopluc, es dedicarà a la recerca i a la investigació d’allò que s’esdevé en relació a emocions, valors i recursos per a créixer com a persones a la nostra societat.

Dirigit per Jaume Soler, vol esdevenir un centre referent que observi fenòmens, detecti necessitats, formuli preguntes i cerqui millors respostes a aquests reptes. Com un dels projectes clau inclourà el Laboratori de la Serenitat: un pas més enllà del concepte felicitat.

Neix i s’obre a aquells alumnes i professionals que en vulgueu formar part de forma generosa, aportant temps i coneixements per a construir aquest nou projecte. Ens sentim feliços per aquesta notícia i ho celebrem obrint aquesta convocatòria. Voleu co-crear aquest nou Institut?

Maria Mercè Conangla
Presidenta de Fundació àmbit Ecologia Emocional

CONVOCATÒRIA

PRESENTACIÓ:

Neix dins de Fundació Àmbit Ecologia Emocional, l’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal (2017). Dirigit per Jaume Soler, amb Mercè Conangla, en l’àrea pedagògica, és un ens que reuneix les següents característiques:

MISSIÓ:

• · Observar, estudiar i documentar sempre amb mirada oberta, curiosa i crítica els fenòmens i aportacions que es donen pel que fa referència al creixement personal, educació emocional i qualitat i benestar de vida.
  • · Donar millors respostes a nivell personal, professional i social, així com eines des de la recerca, la investigació, la documentació i la divulgació del Creixement Personal i l’Ecologia Emocional.

PRINCIPIS I VALORS:

Ètica - Transparència - Respecte a la llibertat individual - Foment de la responsabilitat personal - Sostenibilitat - Bé comú - Altruisme

PERFILS CONVOCATS:

Persones de perfils professionals diversos interessades en la recerca i investigació en els camps esmentats: psicòlegs, pedagogs, mestres, educadors socials, filòsofs, professionals de la salut, Màsters en Ecologia Emocional i altres àrees del coneixement vinculades a l’acompanyament i creixement personal.

• · Persones amb experiència en recerca i treball de camp així com també en la gestió d’equips en aquesta matèria.
  • · Persones motivades per investigar en Educació Emocional, Ecologia Emocional, Creixement Personal.
  • · Documentalistes i experts en recerca bibliogràfica
  • · Experts en informàtica i gestió i anàlisi de dades
  • · Dissenyadors

DEMANEM:

Voluntariat d'entre 6-8 hores / mensuals.

OFERIM:

Un projecte amb sentit. Generositat. Entusiasme. Oportunitat de co-crear quelcom nou que acaba de néixer i ser-ne part, de practicar la generositat, de fer una devolució social pels dons rebuts, compartir coneixements, millorar el món: “Perquè tot està per fer i tot és possible”.

Activitat no lucrativa basada en l’aportació generosa de les persones voluntàries que comparteixen la visió i la missió del mateix.

Persones interessades:

• Enviar Currículum Vitae i carta de motivació a: jaumesoler@fundacioambit.org
  • Termini recepció candidatures fins el 15 de febrer de 2017
  • Es farà entrevista personal amb cadascuna de les candidatures que reuneixin el perfil sol·licitat.

Descarrega aquí la convocatòria en PDF