Àrees d'acció

Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal

Dins de Fundació Àmbit Ecologia Emocional, neix l’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal, un ens sens ànim de lucre, autònom que, sota el seu aixopluc, es dedicarà a la recerca i a la investigació d’allò que s’esdevé en relació a emocions, valors i recursos per a créixer com a persones a la nostra societat.

Segueix-nos a:

Presentació:

Neix dins de Fundació Àmbit Ecologia Emocional, l’Institut de Recerca en Ecologia Emocional i Creixement Personal (2017). Dirigit per Jaume Soler, amb Mercè Conangla, en l’àrea pedagògica, és un ens format per persones curioses, amb capacitat de sorprendre’s i d’interrogar-se, amb esperit crític i voluntat de cercar les millors bones pràctiques en l’educació i acompanyament de persones en el seu camí de creixement personal.

Missió:

Observar, estudiar i documentar sempre amb mirada oberta, curiosa i crítica els fenòmens i aportacions que es donen pel que fa referència al creixement personal, educació emocional i qualitat i benestar de vida.

Donar millors respostes a nivell personal, professional i social, així com eines des de la recerca, la investigació, la documentació i la divulgació del Creixement Personal i l’Ecologia Emocional.

Principis i Valors:

Ètica –Transparència – Respecte a la llibertat individual – Foment de la responsabilitat personal – Sostenibilitat –Bé comú- Altruisme

Àrees de Recerca i Investigació actual:

“Adolescents-Joves i el món del Creixement Personal i l'Educació Emocional”. Emocions, sentiments i valors en l'etapa d'adolescència i juventud. Noves mirades.

Equip de Recerca:

Jaume Soler; Mercè Conangla; Alba Salvat; Albert Lopez; Àngels Herrera; Begoña Fernández; Bet Masallera; Carmen Gutierrez; Cristina Febrer; Cris Ruiz; Elena Miguel; Esther Escribano; Francesc Sanchez; Isabel Noguera; Ivette Gutiérrez; Julia Moretó; Laura Esquinas; Lluis Braquets; Ludmila Prudkin; Luisa Sanz; Margarita Rabat; Maria Àngels Farre; Maria Blanchart; Maria Àngels De Miguel; Martí García; Mireia Carreras; Mónica Aspachs; Nuria Calavia; Rafa Reoyo; Sandra Restori; Silvia Fraile; Marta Terraza; Victoria Olivé.