Àrees d'acció

Institut d'Ecologia Emocional

Àrea de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional creada l’any 2010. Neix amb voluntat de promoure l’Ecologia Emocional com a bé social i formar professionals per aplicar-la a la millora dels diferents ecosistemes: familiars, socials, professionals, organitzacions i empreses.

És voluntat dels creadors de l'Ecologia Emocional: Jaume Soler i Maria Mercè Conangla, que el desplegament dels diferents projectes d’aquest Institut d'Ecologia Emocional serveixi per aportar recursos econòmics que facin viable i sostenibles tots els projectes de l'àrea Àmbit-Universit@rtdelViure.

Consulta els nostres programes